Regulamin serwisu iSense.pl
Serwis - Serwis firmy P&E Services, ul. Dobra 56/66, 00-312 Warszawa i inne punkty tej firmy.
Klient - osoba fizyczna lub prawna dostarczająca sprzęt do diagnozy, naprawy.
Klient - osoba fizyczna lub prawna dostarczająca sprzęt do diagnozy, naprawy.
- Naprawy wykonywane w iSense.pl (dalej Serwis) są naprawami pogwarancyjnymi, Serwis może przekazać sprzęt innemu serwisowi, także autoryzowanemu przez firmę Apple jeśli podlega on gwarancji, akcji serwisowej lub niezbędne jest to w celu finalizacji naprawy.
- Serwis w żadnym wypadku nie bierze odpowiedzialności za dane zgromadzone w pamięci urządzeń oraz ich ustawienia systemowe. Klient proszony jest o wykonywanie kopii zapasowej danych przed oddaniem urządzenia do naprawy, diagnozy.
- Klient przyjmuje do wiadomości, że urządzenia poddane działaniu cieczy lub wilgoci mogą zachowywać się niestabilnie, wykazywać zmiennie symtopmy uszkodzeń w procesie diagnozy lub naprawy.
- Serwis informuje, że mimo dokładania wszelkich starań w celu zachowaniu pierwotnych parametrów odporności na zachlapania, wodę i pył naprawianych urządzeń, nie gwarantuje ich zachowania.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje ewentualnej aktualizacji oprogramowania dostarczonego do naprawy lub wyceny urządzenia.
- Serwis co do zasady udziela 90 dniowej gwarancji na realizowane naprawy chyba, że producenci instalowanych komponentów (np. dyski, kości RAM) udzielają dłuższej gwarancji.
- Potwierdzeniem gwarancji jest faktura, paragon lub potwierdzenie serwisowe potwierdzające fakt jej dokonania i rozliczenia.
- Gwarancję anulują uszkodzenia mechaniczne urządzenia, zalania, zawilgocenia, działania temperatury i innych czynników o parametrach nie dopuszczalnych przez producenta, nieuzgodnione próby napraw, zdjęcie plomb serwisowych oraz uszkodzenia spowodowane przez czynniki lub podzespoły o których nieprawidłowym działaniu Klient nie poinformował serwisu.
- Warunkiem skorzystania z gwarancji jest zgłoszenie problemu w ciągu 14 dni od jego wystąpienia ale nie później niż w ostatnim dniu gwarancji.
- Co do zasady diagnoza w iSense.pl jest bezpłatna, Serwis w momencie przyjęcia urządzenia może jednak odmówić bezpłatnej wyceny jeśli proces diagnozy będzie pracochłonny lub przekracza bieżące możliwości serwisu.
- Diagnoza dotyczy tylko problemów sygnalizowanych przez Klienta.
- Klient przy oddaniu sprzętu otrzymuje pisemne potwierdzenie przyjęcia urządzenia do naprawy. W przypadku wątpliwości co do personaliów osoby odbierającej sprzęt potwierdzenie jest dokumentem koniecznym do odbioru sprzętu.
- Warunkiem koniecznym do odbioru sprzętu z naprawy jest uiszczenie kosztu naprawy, możliwa jest także płatność za pobraniem kurierowi.
- Serwis nie zwraca wymienionych części, chyba, że przed naprawą ustalono inaczej. Może to mieć znaczny wpływ na koszt naprawy.
- Jeżeli sprzęt nie zostanie odebrany w ciągu 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu naprawy, Serwis jest uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowywanie sprzętu. Opłata ta wynosi 2zł netto za każdy dzień przechowania.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione na urządzeniu folie ochronne, szyby, naklejki i powłoki ochronne, karty SIM.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 24 maja 2018 roku.
- Klient oddając sprzęt do naprawy dobrowolnie akceptuje niniejszy regulamin.
KLAUZULA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej: RODO) informujemy, że:- Administratorem Twoich danych osobowych jest firma P&E Services zarejestrowana pod adresem: ul. Dobra 56/66, 00-312 Warszawa, NIP: 9222589239.(zwana dalej: Serwisem).
- Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia przez Ciebie z Serwisem umowy o świadczenie usług diagnozy i naprawy sprzętu użytkowego, rozliczeń finansowych, w tym wystawienia dokumentów księgowych.
- Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania naprawy/diagnozy, w okresie gwarancji, w celu ustalenia historii napraw, obsługi poserwisowej i ułatwienia otwarcia nowych zleceń, nie dłużej niż 5 lat od zakończenia naprawy serwisowej chyba, że gwarancja, wsparcie na daną usługę, część są dłuższe – wtedy dane będą przechowywane do końca gwarancji, wsparcia. Twoje dane osobowe utrwalone w dokumentacji księgowej będą przechowywane przez okres wskazany w obowiązujących przepisach prawa, w tym przepisach podatkowych.
- Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z RODO i innych przepisów prawa, posiadasz prawo dostępu do treści Swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu.
- Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzoru w rozumieniu RODO, gdy Uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne natomiast nie podanie ich będzie skutkować odmową naprawy, diagnozy.
- Administrator chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem.
- Odbiorcą danych osobowych oprócz Administratora, mogą być podmioty współpracujące z Administratorem na zasadzie podwykonastwa, podmioty trzecie świadczące usługi w zakresie logistycznym, informatycznym, teleinformatycznym. Twoje dane osobowe, nie są przekazywane poza obszar EOG.
- Dane osobowe klienta nie będą wykorzystywane w celu podejmowania zautomatyzowanych decyzji.